AĞRI ELEŞKİRT İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2023-2024 Ücretli Öğretmen Başvuru Duyurusu

İlçemize bağlı okul/kurumlara ihtiyaç dâhilindeMilli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesi doğrultusunda ek ders karşılığı ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.Görev almak isteyenlerin E-Devlet sistemi üzerinden17/07/2023tarihi itibariyle2023-2024 eğitim öğretim yılı I. Dönemi için ücretli öğretmenlikbaşvurusu yaparak, 17/07/2023-04/08/2023 tarihleri arasında;
2023-2024 Ücretli Öğretmen Başvuru Duyurusu

2023-2024 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI

ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURULARI

 

İlçemize bağlı okul/kurumlara ihtiyaç dâhilindeMilli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesi doğrultusunda ek ders karşılığı ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.Görev almak isteyenlerin E-Devlet sistemi üzerinden17/07/2023tarihi itibariyle2023-2024 eğitim öğretim yılı I. Dönemi için ücretli öğretmenlikbaşvurusu yaparak, 17/07/2023-04/08/2023 tarihleri arasında;

-Ek-1 (Ücretli Öğretmenlik Başvuru Dilekçesi)

-E-Devlet üzerinden alınan yerleşim yeri/adres belgesi,

-E-Devlet üzerinden alınan güncel tarihli adli sicil kaydı,

-2022 KPSS sonuç belgesini

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü atama birimine teslim etmeleri gerekmektedir. Anılan tarihten sonra yapılan başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır. 

        Görevlendirilmeler 2022 KPSS Puan üstünlüğüne göre yapılacak olup;

Görevlendirme Öncelliği;

1.     Öncelik; Eğitim Fakültesi Mezunları/Fen Edebiyat Fakültesi ve Lisans Mezunları (Formasyon Eğitimi Alanlar)

2.     Öncelik; Fen  Edebiyat Fakültesi Mezunları (Formasyon Eğitimi Almayanlar)

3.     Öncelik;Lisans Mezunu olup, yan alanı ve sertifikası olanlar (İngilizce, Özel Eğitim ve Bilgisayar  v.b.)

4.     Öncelik; Lisans mezunları (4 ve daha üstü)

5.     Öncelik:Emekli Öğretmenler

6.     Öncelik:Önlisans (Okul Öncesi /Çocuk Gelişimi ) 

      Görev verilenlerden göreve gitmeyenler bu eğitim öğretim yılı içerisinde hakkını kullanmış sayılacak ve bu yıl içerisinde tekrar görev almak üzere talepte bulanamayacaktır. Görevlendirmelerde görev alacak kişilere telefon ile ulaşılacak olup, adreslerine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

NOT: Görevlendirmeler 2022Yılı KPSS Puan üstünlüğüne göre yapılacaktır.

 

GÖREVLENDİRME YAPILDIKTAN SONRAİSTENİLECEK BELGELER:

Görevlendirme yapılması durumda aşağıdaki belgeler istenecektir.

1-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.

2-Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin Fotokopisi.

3- Formasyon Belgesi (var ise).

4- KPSS Sonuç Belgesi

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Burhan KURT

                                                 İlçe Milli Eğitim Müdürü



Formu açmak için tıkayın/meb_iys_dosyalar/2023_07/17153119_Ucretli_OYretmen_Form.doc 

İstiklal Mah. Cumhuriyet Cad. Hükümet Konağı Kat4 04600 - 0 (472) 711 40 40

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.