AĞRI ELEŞKİRT İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2022 İLÇEMİZ ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLER

İLÇEMİZ ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLER
2022 İLÇEMİZ ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLER

ÖNEMLİ:

 

İlçemize atanan öğretmenler, güvenlik soruşturmaları bittikten sonra evrakları ile birlikte atandıkları okul başvurarak göreve başlayacaklardır. Güvenlik soruşturmalarının sonuçlanma durumu Müdürlüğümüz web sitesinden duyurulacaktır. Güvenlik soruşturmalarının tamamlanma tarihine / durumuna dair bilgi, web sitemizden takip edilecektir. 

 

İLÇEMİZ ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN TALEP EDİLEN BELGELER

 1 - Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen / beyan edilen atamaya esas Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslıyla beraber 1 adet fotokopisi,

 2 - Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

 3 - Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

 4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.

 5. Kimlik Fotokopisi.

 7. Son altı ay içinde çekilmiş Vesikalık veya Biometrik fotoğraf (6 adet)

 8. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı.

 9. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ve bir adet fotokopisi,

 10. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü (devlet veya özel) hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu.

 11. Mal Bildirimi için tıklayın

 12. Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi.

13. Askerde olan öğretmenlerin görev yeri belgesi alarak ilçe milli eğitim müdürlüklerine dilekçe ile birlikte muhtemel terhis tarihini belirterek belgelerinin gönderilmesi. Terhis sonrası atandığı ilçe milli eğitim müdürlüğüne giderek göreve başlaması sağlanacaktır.

14. Etik Sözleşme Belgesi (İl/İlçe Milli Eğitimlerden temin edilecek)

 

 

NOT: 

 1) E-Devletten alınan barkotlu belgeler kabul edilecektir.

 2) Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilimize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa etikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini ekleyeceklerdir.

 3) İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler muhtemel terhis tarihlerine ilişkin belge ile dilekçelerini Müdürlüğümüze göndereceklerdir.

 

ÖNEMLİ:

Öğretmenler, güvenlik soruşturmaları bittikten sonra evrakları ile birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine başvurarak göreve başlayacaklardır. Güvenlik soruşturmalarının sonuçlanma durumu İl Milli Eğitim müdürlüğünün  web sitesinden duyurulacaktır.

İstiklal Mah. Cumhuriyet Cad. Hükümet Konağı Kat4 04600 - 0 (472) 711 40 40

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.